sunnuntai 24. helmikuuta 2013

THE-Day

Oukkei eli en kerennyt ihan kirjoittaa heti viisumien hausta, mutta tiedoksenne se onnistui ihan ok (jos ei lasketa sitä että unohdin passin kotiin ja Nipsu joutui tuomaan sen minulle Espoosta asti, eli ihana mies minulla ;) ).
Mutta nyt siirrytään pääaiheeseen eli lähtöön!!! Apua, jaiks ja iiks on ensimmäiset asiat mitkä päässä pyörii, mutta positiivisella asenteella ollaan silti lähdössä. Yö meni aluksi levottomasti, mutta ihanat mäykkyni pitivät huolen ettei mulla ollut turvaton olo ja nukkuivat kainalossa kokoyön <3. Tänään lähdin kotoa haikein mielin (kullan ja mäykkyjen saattelemana) ja ajatellen miten selviän yksin, sillä minulla on aina ollut joku "turvana". On erittäin vaikeaa luopua omasta turvapiiristään ja rutiineistaan, mutta toivon tämän matkan  karaisevan minua olemaan itsenäisempi ja antamaan minulle lisää rohkeutta kohdata kaikki uudet asiat avoimin mielin :)

Olen nyt siis Helsinki-Vantaa lentokentällä ja minulla on noin tunti lähtöön. Mummosukat (lentosukat) jalassa ja hölmö virne naamalla, astun mielelläni Finnairin koneeseen ja lähden kohti uutta seikkailua! Pyrin päivittämään tätä blogia mahdollisimman usein matkan aikana ja lisäämään paljon kuvia. Monet kuulevat minusta varmaan myös Skypen kautta, sitten kun pääsen asettumaan Suzhouhun. Koulusta johon menen töihin varmistettiin myös että kuljetus odottaa minua Shanghai Pudongin lentokentällä kun saavun sinne. Oudointa tässä matkassa on varmasti aikaero, jonka huomaan sitten keskellä yötä kun eteen ilmestyy aamiainen :O Yritän nukkua mahdollisimman paljon, mutta uskon että jännittää sen verran ettei uni tule ihan heti! :)

Eli matkaan ja kohtia uusia haasteita!!! 


Et koskaan tiedä rajojasi, ellet ylitä niitä.
- William Blake

Nyt se on menoa! :) Wii!!



Pojat saattamassa mammaa bussiin :)

1 kommentti:

  1. Hyvä Laura että olit rohkea ja lähdit! Ikävä tulee varmasti kotia ja kaikkea mikä kotona odottaa. Mutta hei, siellä ne odottaa ja sehän on parasta =) Odotan innolla blogipäivityksiä. Nauti kokemuksesta!

    VastaaPoista